La transformació digital de Taxi Oviedo

La transformació digital de Taxi Oviedo- logo

Seguim amb els nostres post de marca cultural i city branding, aquest cop per parlar de la transformació digital de  Taxi Oviedo

Que és la transformació digital? Per situar-vos podeu llegir de definició de la transformació digital que enllaço. Avui parlem del taxi de Ricardo García, conegut  como Rixar com exemple de com la aplica.

Pots contactar  per email, Twitter,Whatsapp, Instagram,  Telegram o Facebook messenger. Un 25% dels clients venen de xarxes socials.Cal dir que Twitter és un canal que li ha tret molt profit. La seva Pàgina web ha estat guardonada com la millor d’Astúries. Cal destacar de la seva pàgina web el semàfor que canvia de color segons l’estat del servei. També va ser nomenat com a ambaixador de Foursquare a Espanya.

Taxi Oviedo té el servei de Taxi del aeroport d’Astúries a Oviedo capital, amb l’opció d’estalviar el cost compartint el taxi.D’altra banda es pot fer turisme en taxi, pel Nord d’Espanya.

Com comoditats, destacar que:

  • Disposa d’ordinadors portàtils, impressores i wifi.
  • El taxi està en disposició mitjançant la APP.
  • Es pot pagar amb Bitcoin o amb Paypal.
  • Tecnologia que surt que aquest taxi la adopta.

Rixar  col·labora amb 6 taxis del Nord d’Espanya, amb una escrupolosa selecció, amb inquietud semblants a ell. I,  té un  ambiciós  projecte d’expansió, vol créixer cap a França i Portugal.

Rixar a donat a conèixer Oviedo i les zones de proximitat mitjançant la digitalització i en oferir bons serveis i això enforteix la marca Oviedo.


En conclusió es tracta d’un taxi que ha utilitzat la tecnologia com una oportunitat i no com una amenaça, com una esperança i no com un problema, tot un canvi de mentalitat en el sector del Taxi  que ha esdevingut un model i un cas d’èxit. Ara veiem la visió del taxista en una entrevista d’àudio.



Aquest és post patrocinat (fictici, ja que és per una activitat universitària)