Mapa digital d’esdeveniments: els 30 imprescindibles. L’entorn local, font d’innovació.

Pel que fa a estratègia competitiva, les forces globalitzadores són aquelles que estan a diferents llocs del món i que això ajuden a vendre a tot el món (per exemple els Donuts) i les forces localitzadores (són aquelles que són imprescindibles per implantar-se en un territori, per exemple, a Catalunya seria la coca de Sant Joan en l’època de la festivitat).

A continuació mostro els esdeveniments imprescindibles que ajuden a crear marca de ciutat (city brànding). La millor manera d’innovar és començar per a baix i una bona manera són les ciutats.

  1. Festes de maig de Badalona
  2. Ou com balla
  3. Mineralogia a les cotxeres de sants
  4. Tres tombs
  5. Fira modernista de Terrassa
  6. Girona, temps de flors
  7. Festival Japonès Matsuri
  8. Festival de Tailàndia a Barcelona
  9. Festes Gràcia
  10. Festes Sants
  11. 48h OPEN HOUSE 
  12. Festes de la llum de Barcelona
  13. Nit dels museus
  14. Catosfera
  15. Sant Jordi
  16. Any nou xinès
  17. Carnaval a la Barceloneta
  18. Ral·li Internacional de cotxes d’època Barcelona-Sitges
  19. Festival internacional sopes a via Júlia
  20. Festes del Roser
  21. Fira modernista de la Colònia Güell
  22. Vila llibre a les rambles
  23. Festa major santa Coloma Gramenet
  24. Festa major Sants
  25. Festa major Gràcia
  26. Festes de la Mercè
  27. Sant Joan
  28. Jornades Europees del Patrimoni
  29. La Castanyada
  30. Congrés de competències digitals