Mapa digital d’esdeveniments: els 30 imprescindibles. L’entorn local, font d’innovació.
|
Pel que fa a estratègia competitiva, les forces globalitzadores són aquelles que estan a diferents llocs del món i que això ajuden a vendre a tot el món (per exemple els Donuts) i les forces localitzadores (són aquelles que són imprescindibles per implantar-se en un territori, per exemple, a Catalunya seria la coca de Sant Joan en l’època de la festivitat).
A continuació mostro els esdeveniments imprescindibles que ajuden a crear marca de ciutat (city brànding). La millor manera d’innovar és començar per a baix i una bona manera són les ciutats.
- Festes de maig de Badalona
- Ou com balla
- Mineralogia a les cotxeres de sants
- Tres tombs
- Fira modernista de Terrassa
- Girona, temps de flors
- Festival Japonès Matsuri
- Festival de Tailàndia a Barcelona
- Festes Gràcia
- Festes Sants
- 48h OPEN HOUSE
- Festes de la llum de Barcelona
- Nit dels museus
- Catosfera
- Sant Jordi
- Any nou xinès
- Carnaval a la Barceloneta
- Ral·li Internacional de cotxes d’època Barcelona-Sitges
- Festival internacional sopes a via Júlia
- Festes del Roser
- Fira modernista de la Colònia Güell
- Vila llibre a les rambles
- Festa major santa Coloma Gramenet
- Festa major Sants
- Festa major Gràcia
- Festes de la Mercè
- Sant Joan
- Jornades Europees del Patrimoni
- La Castanyada
- Congrés de competències digitals