10 conceptes que inspiren sobre innovació, transformació digital i creixement personal

Us deixo amb una llista exhaustiva

Concepte 1. Vendre’t  del llibre “Tú puedes” de Joanquín Lorente:

  • Vendre’t és concretar la oferta i que sigui veritat i concretar l’oferta és que mostraràs de tu que sigui interessant.

Concepte 2.  Storydoing:

  • Storyteling (relat corporatiu) és que una marca explica històries basades en els seus valors i propòsit, això connecta amb la part emocional de les persones. Storydoing es tracta de que una marca sigui la història, això suposa una connexió emocional més important.

Concepte 3.  Perfil d’audiència dels Social Media:

  • Per exemple, Instagram: 18 – 30 anys, públic majoritàriament femení, serveix com aparador, ideal per influencers dona molt bon resultat a la moda. Els continguts majoritaris són Bellesa,viatges,esports,música i alimentació. (ordenat)

Concepte 4. “Transformar notícies negatives en positives”, del llibre 100 idees per ser un gran comunicador de Alfred Picó:

  • Un prestigiós grup excursionista sempre apareixia als mitjans de comunicació quan hi havia una desgracia a la muntanya. Per canviar la situació van fer campanyes de conscienciació i jornades de primers auxilis, millorant notablement la seva imatge.

Concepte 5. Resiliència, concepte explicat per Patricía Ramirez:

  • No importa lo fort que el colpeja la vida sinó la força amb que t’aixeques. Ser protagonista i no víctima.
Has de aceptar els cookies preferences, statistics, marketing per veure el contingut.

Concepte 6. Viure amb motivació, passió i optimisme de Emilio Duró:

Has de aceptar els cookies preferences, statistics, marketing per veure el contingut.

Concepte 7. Objectius SMART:

  • Es tracta d’una metodologia per definir els objectius.
    • Specific (específic).
    • Measurable (mesurable).
    • Attainable (aconseguible).
    • Relevant (rellevant).
    • Timely (a temps)

Concepte 8. Influencer:

  • Un influencer és una personalitat amb un cert nivell de reconeixement públic sobre un tema concret, cosa que fa que tingui influència sobre una comunitat de persones amb un interès comú.

Concepte 8. Intraemprenedoria:

  • Es tracta de treballar de forma innovadora a compte aliè.

Concepte 9. Comunicació no verbal:

  • Gestos corporals, expressió facial, posició i postura del cos, el tacte i el contacte físic.
  • L’expressió paraverbal o paralingüística, més lligada a la dicció, l’accentuació, el ritme i el to de veu que s’utilitza.
  • La proxèmica,  lligat a la manera de posicionar-se i l’espai personal.

Concepte 10. ROI (reton de la inversió):

  • Es tracta de comparar el benefici o la utilitat obtinguda en relació a la inversió realitzada.

Bonus (Un llibre, el que he escollit aquest Sant Jordi):

  •  Es tracta de la “Guía para la gestión del éxito profesional”.

Reaccions a LinkedIn