10 conceptes que inspiren sobre innovació, transformació digital i creixement personal
|Us deixo amb una llista exhaustiva
Concepte 1. Vendre’t del llibre “Tú puedes” de Joanquín Lorente:
- Vendre’t és concretar l’oferta i que sigui veritat i concretar l’oferta és que mostraràs de tu allò que sigui interessant. Andrés Pérez Ortega diu que no és diu vendre’t, tu no et vens, es diu vendre la teva oferta professional.
Concepte 2. Storydoing:
- Storyteling (relat corporatiu) és que una marca explica històries basades en els seus valors i propòsit, això connecta amb la part emocional de les persones. Storydoing es tracta de què una marca sigui la història, això suposa una connexió emocional més important.
Concepte 3. Perfil d’audiència dels Social Media:
- Per exemple, Instagram: 18 – 30 anys, públic majoritàriament femení, serveix com aparador, ideal per influencers dona molt bon resultat a la moda. Els continguts majoritaris són Bellesa,viatges,esports,música i alimentació. (ordenat)
Concepte 4. “Transformar notícies negatives en positives”, del llibre 100 idees per ser un gran comunicador de Alfred Picó:
- Un prestigiós grup excursionista sempre apareixia als mitjans de comunicació quan hi havia una desgracia a la muntanya. Per canviar la situació van fer campanyes de conscienciació i jornades de primers auxilis, millorant notablement la seva imatge.
Concepte 5. Resiliència, concepte explicat per Patrícia Ramírez:
- No importa lo fort que el colpeja la vida sinó la força amb què t’aixeques. Ser protagonista i no víctima.
Concepte 6. Viure amb motivació, passió i optimisme d’Emilio Duró:
Concepte 7. Objectius SMART:
- Es tracta d’una metodologia per definir els objectius.
- Specific (específic).
- Measurable (mesurable).
- Attainable (aconseguible).
- Relevant (rellevant).
- Timely (a temps)
Concepte 8. Influencer:
- Un influencer és una personalitat amb un cert nivell de reconeixement públic sobre un tema concret, cosa que fa que tingui influència sobre una comunitat de persones amb un interès comú.
Concepte 8. Intraemprenedoria:
- Es tracta de treballar de forma innovadora a compte aliè.
Concepte 9. Comunicació no verbal:
- Gestos corporals, expressió facial, posició i postura del cos, el tacte i el contacte físic.
- L’expressió paraverbal o paralingüística, més lligada a la dicció, l’accentuació, el ritme i el to de veu que s’utilitza.
- La proxèmica, lligat a la manera de posicionar-se i l’espai personal.
Concepte 10. ROI (reton de la inversió):
- Es tracta de comparar el benefici o la utilitat obtinguda amb relació a la inversió realitzada.
Bonus (Un llibre, el que he escollit aquest Sant Jordi):
- Es tracta de la “Guía para la gestión del éxito profesional”.