El teu saber fer (know-how) és difícil de copiar

  • Et poden copiar una idea, però no et poden copiar com ho executes i aquí és on aportes valor.
  • El teu propòsit és fruit del teu element, l’element en què es basarà la marca personal (L’element el concepte de Ken Robinson).
  • Les teves competències i la seva combinació, és la teva fórmula secreta inimitable.
  • La teva marca personal és segell propi que fa lluir les teves competències.
  • Storydoing és el teu relat d’evidències que dona credibilitat a la teva marca personal.
  • El teu claim o lema personal és la frase que connecta amb la teva marca personal.
  • El teu estil és difícil d’imitar: estil de lideratge, estil de comunicació, estil de transformació digital, estil de màrqueting de continguts, estil de màrqueting, estil narratiu… Tots els estils tenen avantatges i desavantatges utilitza un o altre depèn dels objectius.
  • L’estil va acompanyat d’un to: to divertit, pedagògic, emocional, racional, legalista, fresc, innovador…
  • No et poden copiar la teva xarxa de contactes inimitable.