A fora complexes, sigues el líder dels teus robots col·laboradors

  • Si no domines un tema pots utilitzar les eines digitals aprofitant els temes que domines.
  • Si la robòtica i la intel·ligència artificial poden treure els llocs de treball, el teu ofici pot ser el líder dels robots.
  • Si la intel·ligència artificial no protegeix les dades personals usa-la sense dades personals.
  • Si els robots es basen en algoritmes, recorda que la seva creativitat es basa en les matemàtiques. Nosaltres tenim altres intel·ligències a part de la matemàtica segons la teoria de les intel·ligències múltiples de Howard Gardner.
  • Marca personal avui en dia és ser yo S.A amb col·laboració de robots.
  • Si xat ChatGPT no cita les fonts, https://www.perplexity.ai/ cita les fonts.
  • Recurs “Propietat intel·lectual i intel·ligència artificial” de la UOC: https://biblioteca.uoc.edu/ca/biblioguies/biblioguia/Propietat-intellectual-i-Intelligencia-artificial/
  • Primer va ser el posicionament de pàgines web (SEO), després el posicionament a les botigues d’apps (ASO) i ara segurament caldrà pensar en el posicionament en els xatbots.
  • En definitiva la clau és la teva estratègia en un món innovador i en transformació digital.