He après al llarg meu recorregut el valor d’aprendre

  • He après que fent s’aprèn molt i ensenyant encara més. No hi ha res més pràctic que aprendre, sinó és pràctic no és formatiu és pèrdua de temps.
  • He après que un propòsit sense el concepte viabilitat no és un propòsit és un despropòsit.
  • He après que la meva missió és comunicar el que aprenc de manera artística.
  • He après que mitjançant la tecnologia pots canviar el món, si transformes digitalment i vas més enllà de digitalitzar, si ho fas sosteniblement orientant i no deixant enrere ningú amb la tecnologia.
  • He après que no s’han de forçar les situacions cal seguir petits passos motivadors cap al gran objectiu.
  • He après que hem nascut per ser creatius i tenir intel·ligència emocional i ens programen per no tenir intel·ligència emocional ni creativitat i això perjudica els beneficis econòmics i alhora la cohesió social.
  • He après que hi ha diferents maneres d’orientar i dependrà de l’objectiu, per exemple per un autoconeixement serà més útil coaching o autocoahing o visual thinking i per créixer en algun aspecte professional especialitzar la mentorització amb algú que té experiència en el tema.
  • He après que la funció principal de les persones és aprendre, tot i que l’entorn no ho vol potenciar.