Les eines personals per crear les meves estratègies, els meus mètodes, per entrar en flow i constància

  • Què és la felicitat per mi? La felicitat per mi, sense dubtes és l’apoderament personal i professional de base digital, aplicar la tecnologia per obtenir qualitat de vida. Hi ha molt camí recorregut i hi ha molt camí per recórrer. Tot un repte! Trencant les barreres que no duen enlloc! Què és la felicitat per tu?
  • En definitiva el coneixement de la intel·ligència col·lectiva (innovació oberta) i posar en pràctica el coneixement, em fa molt feliç, m’encanta estudiar novetats, llegir articles, ser creatiu, la fotografia, la tecnologia per treure’n el costat social, crear coses… .
  • Més lliurepensadors i menys pensament únic, menys línies editorials, més intel·lectuals transversals. La mirada horitzontal és el que em motiva, m’inspira i m’ajuda a millorar.
  • No m’ho esperava, gràcies a l’autoconeixement i el learning by doing, he aconseguit resiliència, he trobat les meves eines personals per crear les meves estratègies, els meus mètodes, per viure en flow i aquest flow en fa ser constant.